Fotorealistická grafika už klepe na dveře

Zdá se, že doba, kdy nerozeznáme záběry ze hry od skutečných záběrů je konečně zde. Připravit podobné záběry v minulosti bylo výsledkem práce týmu filmařů a práce nejvýkonějších počítačů, které na renderingu pracovaly i třeba několik dní. Nyní ale díky technologii Megascans od firmy Quixel stejně kvalitní grafika běží ve hře. A co víc, běží na relativně obyčejné grafické kartě GeForce GTX 1080Ti.

Toto video je blokováno cookie

Megascans je technologie, která využívá skenování reálných objektů, které potom převadí na assety, se kterými mohou vývojáři pracovat jako se standardními grafickými prvky, jako jsou textury, objekty apod. V kombinaci s technologií Houdini a Unreal Engine vzniká něco, kde se nechce věřit, že jde o záběry ze hry.

Podle všech dostupných informací je navíc práce s touto technologií velmi rychlá, takže můžeme doufat, že první hry s fotorealistickou grafikou uvidíme již velmi brzy.

 

Pokud vás zajímají detaily technologie, mrkněte zde: https://quixel.com/megascans

  •  
  •  
  •  
  •  
  •